Pomoc

Służymy pomocą na każdym etapie użytkowania wdrożonych rozwiązań IT. Oznacza to, że jesteśmy gotowi pomóc naszym klientom w każdym momencie, gdy będą mieć jakiekolwiek pytania związane z wykorzystywaniem systemów informatycznych, które u nich zainstalowaliśmy. 

Oferujemy dwie formy zdalnego wsparcia. Pierwsza to wsparcie telefoniczne, podczas którego nasi specjaliści mogą rozmawiać z klientami i pomagać im rozwiązywać problemy. Druga forma to wsparcie zdalne za pośrednictwem ekranu, podczas którego specjalista może zdalnie połączyć się z komputerem klienta i rozwiązywać problemy na miejscu.

Pracownik w serwerowni

Wybierz formę pomocy

Teamviewer

Dzięki aplikacji Team Viewer mamy zdalny dostęp do Twojej infrastruktury IT, co pozwala nam błyskawicznie zareagować i rozwiązać problem.

Jak skorzystać z pomocy?

  1. Kliknij w link, by pobrać aplikację.
  2. Uruchom Quicksupport.

Kliknij po pomoc

Portal zgłoszeń

Dedykowana platforma zapewnia kompleksową obsługę zgłoszeń serwisowych. Umożliwia zgłoszenie problemu i aktywny udział we wszystkich etapach powstawania rozwiązania.

Zgłoszenia to nie tylko bieżące problemy, ale również nowe projekty, rozwiązania i funkcje oprogramowania. 

Zaloguj się