Image
Program DM Plaza 2014

Program DM Plaza jest obecny na rynku od 14 lat. W tym czasie zmieniło się całkowicie oblicze polskie hotelarstwa. Nowe technologie wyznaczają nowe kierunki interakcji gość – hotel. Staramy się nadążać za zmianami. Dlatego tez nowa DM Plaza to nie tylko klasyczny program do zarządzania hotelem. Nie tylko obsługa recepcji, gastronomii i magazynów. To także rozwiązania dla zarządu, marketingu, gości.  Rozwiązania online są dedykowane tym, którzy chcą zawiadywać hotelem z każdego miejsca. Potrzebują do tego tylko połączenia z Internetem i przeglądarki internetowej. To nieoceniona usługa dla rozproszonych obiektów hotelowych czy apartamentów.

Pisząc o nowych rozwiązaniach dla hotelu nie sposób nie wspomnieć o wirtualnej recepcji – kioskach recepcyjnych zapewnić bezobsługowe przyjęcie gościa. Korzystając z interaktywnego menu gość może samodzielnie wybrać pokój, zameldować się w nim, pobrać klucze, zapłacić i otrzymać fakturę. Całkiem nowym rozwiązaniem na rynku jest rodzina aplikacji mobilnych przeznaczonych dla gości hotelowych. Posługując się naszymi aplikacjami gość wyposażony tylko w telefon może się poruszać po obiekcie, uzyskać dostęp do zastrzeżonych stref, płacić. Korzystając z telefonu gość jest na bieżąco z ofertą hotelu, jest informowany o terminach usług takich jak zabiegi SPA,  posiłki, wycieczki, atrakcje. Odrębną grupą są aplikacje mobilne przeznaczone dla pracowników hotelu. Są one pomocą w pracy zarządu, personelu technicznego czy pokojowych. 

Personel techniczny monitoruje za pomocą telefonu  stan obiektu, jest powiadamiany o awariach i zgłoszeniach. Dzięki aplikacji przeznaczonej dla pokojowych recepcja zna na bieżąco stan pomieszczeń i minibarów.  

Zarząd hotelu jest na bieżąco informowany o tym, co się dzieje w hotelu. Korzystając z telefonu może śledzić wyniki sprzedaży oraz bieżące obłożenie.  Tak, naszym zdaniem wygląda, przyszłość aplikacji zarządczych. 
Image
Plaza Web
Image
Plaza Web może stanowić samodzielne narzędzie dla pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych, moteli i małych hoteli lub rozszerzenie istniejącej instalacji DM Plaza 2014 lub Plaza Platinum.
Obsługa tego programu odbywa się przez przeglądarkę internetową i nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych składników. Wystarczy laptop, tablet czy tez telefon.Program może być obsługiwany w każdym miejscu gdzie jest dostępne połączenie z Internetem.
Plaza Web posiada nowoczesny i ergonomiczny wygląd. Umożliwia czytelne i jasne dysponowanie pokojami, dokonywanie rezerwacji, rejestrowania pobytów i rozliczanie ich. Pozwala na wystawianie faktur, dokumentów kasowych, rejestrację przelewów i zaliczek.

Image
Podstawowa wersja programu  m. in. zawiera:

  •  Dashboard z podstawowymi statystykami hotelu,
  •  Rezerwacje i meldunki indywidualne oraz grupowe,
  •  Fakturowanie(także za usługi dodatkowe),
  •  Zarządzanie pokojami, asortymentem  i cennikiem,
  •  Zarządzanie danymi gości.
  •  Raporty i statystyki, raporty kasowe, potwierdzenia,
  •  Rozliczenie dodatkowych atrakcji organizowanych i związanych z pobytem.
  •  Zarządzanie konferencjami
Image
Aplikacja dla pokojowych: DM Plaza Housekeeping
Do sprzedaży wprowadziliśmy specjalną aplikację ułatwiającą pracę oraz komunikację pracowników danego obiektu. Aplikacja działa na wszystkich urządzeniach z systemem Android i jest przeznaczona głównie dla pokojowych, natomiast recepcja może na bieżąco korzystać z takich samych możliwości. Dzięki prostemu i przejrzystemu menu personel sprzątający na telefonie może zaznaczyć status pokoju, podać stan minibaru, zgłosić usterkę jak i sprawdzić, które pokoje wymagają sprzątnięcia czy sprawdzenia.  Informacje wyświetlane na telefonie są spersonalizowane, co oznacza, ze możemy przekazywać polecenia sprzątania skierowane do konkretnych osób. DM Plaza została wyposażona w unikalne funkcje przeznaczone dla administracji hotelu. Teraz online można śledzić zmiany statusów pokoi (sprzątanie, remonty minibary). Wszystko to dzięki połączeniu DM Plaza, centrali telefonicznej i aplikacji mobilnej w jedno centrum sterowania. DM Plaza Housekeeping to także powiązanie aplikacji z zamkami hotelowymi i centralą telefoniczną co umożliwia bardzo sprawne zarządzanie służbami pięter.
Image
DM Plaza Twój Apartament 
Nowością w naszej ofercie jest aplikacja działająca na telefonach i tabletach służąca do informowania, zamawiania i płacenia za rachunki.
DM Plaza Twój Apartament stanowi niezastąpione źródło informacji o obiekcie, potężne narzędzie sprzedaży. Jest także niezastąpionym udogodnieniem łączącym w sobie w jedno funkcje pilota do klimatyzacji, włącznika oświetlenia, pilota do telewizora czy tez poradnika.
Może być wgrana na telefon gościa, czy tez uruchomiona tablecie znajdującym się w pokoju hotelowym.
Image
Podstawowe funkcje to:

  • Zamawiania usług do pokoju hotelowego,
  • Wezwanie serwisu,
  • Podgląd rachunku,
  • Rozliczenie pobytu, zapłata za pobyt,
  • Zamówienie atrakcji hotelu takich jak wypożyczalnia nart, bowling, basen czy tez bilet do kina,
  • Rezerwacja SPA,
  • Rezerwacja seansu w kinie
  • Sterowanie urządzeniami w pokoju jak klimatyzacja, oświetlenie czy urządzenia multimedialne,
  • Zgłoszenie awarii,
  • Informacje o obiekcie, zasady domu, głosowanie na film



DM Plaza Notify, gościnność profesjonalna. 

Image
DM Plaza Notify to aplikacja na urządzenia mobilne, pobierana bezpłatnie przez gościa hotelowego. Korzystanie z niej nie wymaga uiszczania przez użytkownika żadnych dodatkowych opłat. Jedynym warunkiem do korzystania z aplikacji jest posiadanie urządzenia mobilnego.
Aplikacja stanowi kompleksowy pomost łączący gościa z hotelem. Dzięki funkcji rezerwacji w czasie rzeczywistym gość ma możliwość dokonania decyzji o wyborze usługi z każdego miejsca. Dzięki możliwości płatności online lub nie ujawniając swoich danych bankowych ma możliwość zapłaty za dokonanie rezerwacji. 
Minimalny koszt obsługi takich płatności w porównaniu z opłatami prowizyjnymi za korzystanie z zewnętrznych systemów rezerwacyjnych sprawia, ze w kasie hotelu pozostaje znacznie więcej pieniędzy. Dzięki temu promowana jest także strona internetowa hotelu. Piękno aplikacji mobilnych polega także na tym, ze to hotel decyduje o tym jak, gdzie i komu przesyła informacje o usłudze. Zalet tego typu segmentacji rynku nie sposób wyliczyć. Główną i najważniejszą jest ściśle targetowanie reklamy, tak aby trafić z konkretną propozycją do konkretnego klienta. Powiązanie aplikacji mobilnej z serwisami społecznościowymi, miedzy innymi z Facebookiem sprzyja kreowaniu marki. Dzięki zaangażowaniu gości hotel stanowi centrum wirusowego rozpowszechniania informacji o nim. W okresie kiedy ponad miliard osób korzysta w aktywny sposób z medium jakim jest Facebook ta funkcja jest nie do przecenienia. Najważniejsza funkcja to nawiązanie relacji z gościem, przekazanie mu poczucia bezpieczeństwa poprzez zapewnienie go, że jego czas wolny został w profesjonalny sposób zagospodarowany przez hotel. Jedynym problemem gościa jest konieczność wyboru miedzy wieloma proponowanymi atrakcjami. Gościnność to nie tylko polska cecha narodowa, dla hotelarza to podstawa jego profesjonalizmu.

Zasada działania aplikacji.

Obsługiwane systemy to iOs (iPhone, iPad), Android, Windows Phone. Aplikacja jest wgrywana na telefon (tablet) użytkownika – gościa hotelu. Można tego dokonać np. poprzez App Store, Google Play Po wgraniu aplikacja musi zidentyfikować gościa. Można to przeprowadzić przez indywidualne logowanie lub podanie numeru rezerwacji.Działanie aplikacji jest niezależne od miejsca, w którym przebywa gość, jednakże rodzaj powiadomień jest dobierany do długości jego pobytu. Powiadomienia są wyświetlane na ekranie telefonu lub tabletu.

Wyróżniamy cztery rodzaje informacji wyświetlanych na ekranie użytkownika (gościa):
1. powiadomienia indywidualne,
2. indywidualne informacje pobytowe,
3. plan imprez,
4. powiadomienia reklamowe.

Wirtualna recepcja

Image
Samoobsługowe kioski recepcyjne, zwane są potocznie wirtualną recepcją. Terminale wyznaczają nowy trend w branży hotelarskiej, poprzez umożliwienie Klientom hotelu samodzielne wykonanie wielu czynności związanych z pobytem. Zameldowanie i wymeldowanie gościa przebiega bez udziału klasycznej recepcji. Przejrzyste wielojęzyczne menu, prosta i intuicyjna obsługa pomoże rozładować kolejki gości oczekujących przy recepcji, a także umożliwi zastąpienie recepcjonisty, np. podczas godzin nocnych. 
Terminal przy współpracy z oprogramowaniem DM Plaza 2014 wydaje elektroniczny klucz do pokoju, dokonuje płatności karta płatniczą, drukuje potwierdzenie transakcji oraz wystawia fakturę za pobyt w hotelu. Transakcje są szyfrowane, aby zapewnić ich bezpieczeństwo. Terminal jest oparty o budowę modułową, umożliwia stworzenie prawie dowolnej konfiguracji urządzenia i dopasowanie jest do potrzeb klienta.
Image
© 2015 mspIT sp. z o.o. All Rights Reserved. Designed By mspIT

Search