Outsourcing IT Będzin

Prowadzisz firmę w Będzinie? Chcesz zlecić całościową obsługę informatyczną biznesu? Wybierz outsourcing IT w MSP IT. Nasza firma znajduje się w Katowicach, ale współpracujemy z przedsiębiorcami z całego Śląska, w tym z Będzina. Jesteśmy zawsze blisko Ciebie.  

Informatyzacja przedsiębiorstw to dzisiaj standard. Jednak obsługa systemów IT wymaga eksperckiej wiedzy. Zatrudnienie specjalisty IT wiąże się ze stałymi, wysokimi kosztami i licznymi formalnościami kadrowo-płacowymi. Jednocześnie nie gwarantuje ciągłości obsługi (urlopy, L4). W Będzinie rośnie zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę IT, co sprzyja rotacji i wyższym wymaganiom płacowym.  

Korzystając z zewnętrznego wsparcia, masz stały dostęp do specjalistów IT bez konieczności zatrudniania informatyka na etat. Optymalizujesz koszty i rozliczasz się na podstawie FV. Umowa SLA gwarantuje ciągłość pracy i najwyższy poziom usługi. 

ZAMÓW OBSŁUGĘ IT Z GWARANCJĄ

Pracownik w serwerowni

Obsługa informatyczna firm z Będzina

W ramach usługi outsourcingu IT, przedsiębiorcy z Będzina mogą liczyć na kompleksowe i profesjonalne wsparcie informatyczne firmy. Obsługujemy dowolne systemy i każdą infrastrukturę.

Oprócz bieżącej obsługi, zapewniamy doradztwo w zakresie bezpieczeństwa IT. Proponujemy takie rozwiązania, które gwarantują ciągłość pracy i ochronę danych przed ich ewentualną utratą. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Współpracę zawsze poprzedza dokładne badanie specyfiki środowiska pracy oraz przygotowanie dedykowanych procedur obsługi.

Outsourcing IT z umową SLA w Będzinie

Współpraca z będzińskimi firmami bazuje na indywidualnie przygotowanej umowie SLA (Service Level Agreement). Zgodnie z jej zapisami, przejmujemy odpowiedzialność za ciągłość pracy w Twojej firmie oraz gwarantujemy Ci stały, odpowiedni poziom usług.

Umowa SLA zostaje indywidualnie dostosowana do potrzeb Twojej firmy i specyfiki wdrożonych rozwiązań IT. Określa ona m.in. czasy reakcji na powstałe zdarzenia oraz maksymalny czas usunięcia usterki czy awarii.

Umowa SLA standardowo gwarantuje:

Zarządzanie infrastrukturą serwerową i sieci

Obsługa informatyczna firm z Będzina dotyczy zarówno posiadanych stacji roboczych, jak również infrastruktury serwerowej. Oferujemy administrowanie serwerami opartymi na systemach Windows Serwer i Linux.

Administrujemy serwerami: baz danych, domen Active Directory, dostępu i plików. Zarządzamy hostami maszyn wirtualnych opartych na Vmware i Hyper-v oraz serwerami backupów (np. Veeam). Wdrażamy nowe rozwiązania oraz zajmujemy się wymianą i instalacją sprzętu wraz z jego konfiguracją.

Zapewniamy analizę całej sieci: od komputerów, przez serwery, po urządzenia peryferyjne. Tworzymy i konfigurujemy nowe instalacje sieciowe. Ustawiamy i zabezpieczamy zdalny dostęp do zasobów Twojej firmy. Jeśli potrzebujesz się spotkać, jesteśmy blisko. Z Będzina dojedziesz do nas w niespełna 20 min.

Właściwe zarządzanie infrastrukturą serwerową i sieci gwarantuje stabilność działania całego systemu, ciągłość i wygodę pracy oraz najwyższe bezpieczeństwo danych.

Audyty bezpieczeństwa IT w Będzinie i zdalnie

Przeprowadzamy audyty bieżących instalacji i konfiguracji systemów IT oraz konfiguracji sprzętu i sieci. Pomogliśmy wielu przedsiębiorcom z Będzina w identyfikacji problemów i optymalizacji rozwiązań IT.

Analizujemy wszystkie wdrożone rozwiązania pod kątem poprawności pracy i bezpieczeństwa. Na podstawie wyników audytu, przedstawiamy konkretne propozycje działań. Zależy nam przede wszystkim na optymalizacji systemu i procedur, poprawie bezpieczeństwa danych i zapewnieniu ciągłości pracy. Na życzenie wdrażamy proponowane zmiany. Wiele czynności jesteśmy w stanie wykonać zdalnie.

  • Bieżące wsparcie informatyczne
  • Bieżące zaktualizowanie oprogramowania systemowego oraz użytkowego
  • Natychmiastowa reakcja na zgłoszenie dzięki zdalnemu dostępowi do całej infrastruktury IT
  • Usuwanie usterek, błędów w przewidzianym umową czasie reakcji. 
  • Archiwizację systemów oraz kluczowych danych firmy
  • Konsultacje z zakresu obsługi systemów
  • Stały monitoring infrastruktury informatycznej
  • Cykliczne wizyty w obiekcie w Będzinie w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia awarii
  • Dostęp do bazy wiedzy doświadczonego zespołu specjalistów
  • Merytoryczne wsparcie przy wyborze systemów uraz urządzeń związanych z IT
  • Tworzenie ofert na urządzenia i oprogramowanie
  • Miesięczne raportowanie wszystkich zgłoszeń