Outsourcing IT Gliwice

Prowadzisz biznes w Gliwicach? Potrzebujesz partnera, który zajmie się całościową obsługą informatyczną Twojej firmy? Wybierz outsourcing IT w MSP IT. Znajdziesz nas w Katowicach, ale większość czynności wykonujemy zdalnie. Jesteśmy zawsze blisko Ciebie.

Informatyzacja przedsiębiorstw to dzisiaj standard. Obsługa systemów IT wymaga jednak specjalistycznej wiedzy. Zatrudnienie informatyka wiąże się ze stałymi, wysokimi kosztami i obowiązkami kadrowo-płacowymi. Jednocześnie nie gwarantuje ciągłości obsługi (urlopy, zwolnienia). W Gliwicach widać rosnące zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę IT, co sprzyja częstej rotacji pracowników.

Korzystając z zewnętrznego wsparcia, masz stały dostęp do specjalistów IT bez konieczności tworzenia dodatkowego etatu. Optymalizujesz koszty i wygodnie rozliczasz się na podstawie FV. Ciągłość pracy i najwyższy poziom usługi gwarantuje umowa SLA.

ZAMÓW OBSŁUGĘ IT Z GWARANCJĄ

Pracownik w serwerowni

Obsługa informatyczna firm z Gliwic

W ramach outsourcingu IT zapewniamy wszechstronne wsparcie informatyczne. Obsługujemy dowolne systemy i każdą infrastrukturę. Jesteśmy firmą ze Śląska, więc usługę kierujemy w szczególności do przedsiębiorców z Gliwic i miast ościennych.

Oprócz bieżącej obsługi, doradzamy w zakresie bezpieczeństwa IT, proponując takie rozwiązania, które gwarantują ciągłość pracy i ochronę danych przed ewentualną utratą. Do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny. Dokładnie badamy specyfikę środowiska pracy i na tej podstawie przygotowujemy właściwe procedury obsługi.

Outsourcing IT w Gliwicach z umową SLA

Współpraca z gliwickimi przedsiębiorcami bazuje na umowie SLA (Service Level Agreement), która przenosi na nas odpowiedzialność za ciągłość pracy w Twojej firmie oraz gwarantuje stały, odpowiedni poziom wsparcia.

Każda umowa zostaje indywidualnie dostosowana do potrzeb Klienta i specyfiki wdrożonych rozwiązań IT. Przewiduje ona m.in. czasy reakcji na powstałe zdarzenia oraz gwarantowany czas usunięcia usterki/awarii.

Wybierając outsourcing IT z umową SLA, masz pewność:

  • bieżącego wsparcia informatycznego;
  • bieżących aktualizacji oprogramowania systemowego i użytkowego;
  • natychmiastowej reakcji na zgłoszenia (mamy zdalny dostęp do całej infrastruktury IT);
  • usunięcia usterek i błędów w ustalonym czasie;
  • archiwizacji systemów i kluczowych danych firmy;
  • konsultacji z zakresu obsługi systemów;
  • stałego monitoringu infrastruktury informatycznej;
  • cyklicznych wizyt w Twojej firmie w Gliwicach w celu zminimalizowania ryzyka awarii;
  • dostępu do bazy wiedzy doświadczonego zespołu specjalistów;
  • merytorycznego wsparcia przy wyborze systemów i urządzeń;
  • otrzymywania ofert na urządzenia i oprogramowanie;
  • otrzymywania comiesięcznych raportów zgłoszeń.

Administrowanie Infrastruktura serwerowa i sieci

Obsługa informatyczna firm z Gliwic dotyczy nie tylko stacji roboczych, ale również infrastruktury serwerowej. Administrujemy serwerami opartymi na systemach Windows Serwer i Linux.

Administrujemy serwerami: baz danych, domen Active Directory, dostępu oraz plików. Zarządzamy hostami maszyn wirtualnych opartych na Vmware i Hyper-v oraz serwerami backupów (np. Veeam). Wdrażamy nowe rozwiązania oraz zajmujemy się wymianą i instalacją nowego sprzętu wraz z jego konfiguracją.

Zapewniamy analizę całej sieci: komputerów, serwerów i urządzeń peryferyjnych. Tworzymy i konfigurujemy nowe instalacje sieciowe. Ustawiamy i zabezpieczamy dostęp zdalny do zasobów firmy. Jeśli potrzebujesz się spotkać, jesteśmy blisko. Z Gliwic dojedziesz do nas w niespełna 30 min.

Odpowiednie zarządzanie infrastrukturą serwerową i sieci gwarantuje stabilność działania całego systemu, ciągłość i wygodę pracy oraz pełne bezpieczeństwo danych.

Audyty bezpieczeństwa IT w Gliwicach

Przeprowadzamy audyty bieżących instalacji i konfiguracji systemów IT oraz konfiguracji sprzętu i sieci. Zaufali nam przedsiębiorcy z całego Śląska, również z Gliwic.

Analizujemy wszystkie wdrożone rozwiązania IT pod kątem poprawności działania i bezpieczeństwa. Na podstawie wyników audytu, przedstawiamy propozycje optymalizacji systemu, procedur, bezpieczeństwa danych i ciągłości pracy. Możemy też od razu wdrożyć wszystkie proponowane zmiany.